Dopust na Hrvaškem z Adrialinom

splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja za predplačilo ali popolno plačilo za AdrialinNaloži PDF-verzijo

Stanje: 02.01.2018

Pri postopku rezervacije se besedilo pogodbe ne shrani. Splošne določbe poslovanja, ki so vam na voljo v pdf. formatu si lahko shranite sami.

1. pravno razmerje

1.1. Pravni odnos med Vami kot klijentom in Adrialin GmbH, Werftestrasse 4, 6005 Luzern, Schweiz,registriranega pri Bezirksgericht Luzern pod številko CH-100.4.796.487-9 (naveden bo ADRIALIN, „kot organizator potovanj)o voden po pravnih razmerjih in tukaj navedenih splošnih poslovnih pogojih (Spološni pogoji poslovanja),ki izpolnjajo določena pravila in pogoje. Vsak klijent se seznani z temi pogoji in ih ob sklepu pogodbe tudi sprejema. Vse naslednje akcije ob pogodbi so obvezujoče.

1.2. SPP si lahko kadarkoli ogledate v katalogu in na internetu (izvod si lahko natisnete).

2. Sklepanje pogodbe o potovanju

2.1. Zahtevo za rezervacijo lahko zahtevajo polnoletne osebe pisno, ustno ali na spletu pri Adrialin-u. Z tem ste zahtevali pogodbo od Adrialin-a, na katero je potrebno pocakati do odgovora Adrialin-a. Pogodba je v on line obliki poslana kot potrditev rezervacije na Vas e-mail naslov in se zraven posilja tudi racun po katerem je potrebno poravnati znesek v roku sedmih dni od dneva potrditve rezervacije. Avtomaticno sporocilo da je Vasa rezervacija sprejeta, ki se Vam posilja takoj po oddani rezervaciji ne velja kot potrditev rezervacije, na njo je potrebno pocakati.

2.2. Opozarjamo na to, da v skladu z zakonskimi predpisi za ponujene storitve pravica do preklica ne obstaja, temveč veljajo samo zakonite pravice do odstopa oz. do odpovedi.

2.3. Potovalne agencije so le posredniki.

2.4. Če nek objekt ni prost, lahko ADRIALIN ponudi eno ali več podobnih alternativ. Na to novo ponudbo niste vezani ne vi, ne organizator potovanj. Če jo želite sprejeti, postopajte enako kot pri novi prijavi potovanja.

2.5. Ob rezervaciji z veseljem sprejemamo želje strank, ki ji posredujemo lastniku oz. upravniku objekta. Opozarjamo pa, da ADRIALIN za izpolnitev le-teh ne more jamčiti. Posebne želje in rezervacije pod posebnim pogojem ali po ustnem dogovoru so veljavne le, če jih je ADRIALIN pisno potrdil.

3. Plačilo

Pri postopku rezervacije lahko izbirate med naslednjimi možnostmi plačila:
- plačilo z bančnim nakazilom
- plačilo s kreditno kartico
- plačilo z bremenitvijo (samo v Nemčiji)
- plačilo z PayPal računom
Pri rezervacijah pri katerih je prihod za manj kot 21 dni, je plačilo možno samo z kreditno kartico in PayPal-om. Zaupljivi podatki kot so ime in priimek, številka kartice je potrebno vnesti v zaštičeni sistem SSL Tehnologije Če nam plačilo posredujete s kreditno kartico, soglašate z rezervacijo morebitnih zneskov za avansno plačilo ali plačilo preostanka do 30 dni pred njihovo zapadlostjo, ki ga lahko Adrialin izvede na kreditni kartici.

3.1. Plačilo

3.1.1 Predplačilo znaša 20% celotnega zneska rezervacije, in se plača takoj po potrdilu rezervacije. Znesek predplačila se odvzame od zneska celotne rezervacije.

3.1.2. Plačilo preostalega zneska znaša 80% celotnega zneska rezervacije. Datum do katerega je potrebno plačati je naveden v potrditvi rezervacije. Pri nekaterih objektih je možno plačilo preostalega zneska opraviti na licu mesta ob prihodu v Kunah. Ta možnost se prikaže pri izračunu cene, če je seveda na voljo.

3.1.3. Pri rezervacijah, ki se jih opravi po 42. dnevu pred začetkom potovanja (rezervacije na hitro), je treba takoj poravnati celotno ceno potovanja. Pri objektih pri katerih je možno plačati na licu mesta, odtrgan bo znesek za predplačilo, in preostali znesek bo plačan ob prihodu v Hrvaških kunah.

3.1.4. Pri predplačilih, ostankih plačila ali celotnih vsotah najemnine pri rezervacijah na hitro, ki niso bila pravočasno opravljena, lahko ADRIALIN zavrne storitve. Poleg tega lahko ADRIALIN po opominu in določitvi roka prekine pogodbo. Organizator lahko kot odškodnino zahteva pristojbino ob odpovedi v skladu s točko 7.2 oz. 7.3 navedenih tabel storna, če ob tem času ne bi bilo nobene napake potovanja, ki bi upravičevala odpoved.

3.2. Plačilo v obliki postopka z bremepisom (samo z nemškim bančnim računom)
Ob plačilu s postopkom bremepisa pooblaščate podjetje ADRIALIN, da s pomočjo InterCard AG, Mehlbeerenstr. 4, 82024 Taufkirchen (InterCard), izvaja plačila iz navedenega računa s pomočjo bremepisa SEPA in vaši kreditni ustanovi naročate, da te bremepise vnovči. Rok za najavo se skrajša na en dan. Veljajo pogoji, sklenjeni z vašo kreditno ustanovo. Iz hranilnih računov ni možno izvajanje nakazil.

3.3. Plačilo ob rezervacijah brez plačila v naprej
Pri nekaterih objektih je na voljo rezervacija brez plačila v naprej. Plačilo se izvede na dan prihoda s pomočjo kreditne kartice, ki je bila preverjena ob rezervaciji. Ob potrditvi kreditne kartice pooblastite plačilo zneska v višini 2,00 Eur, ki se ponovno stornira. Cena potovanja se 30 dni pred prihodom rezervira na kreditni kartici, znesek se odbije šele na dan prihoda. Alternativno je mogoče tudi plačilo s PayPal. V tem primeru se celotni znesek rezervira ob rezervaciji, odbije pa se na dan prihoda.

4. Dokumenti o potovanju

4.1. Pred plačilom preostalega zneska bo poslan potovalni dokument če je izbrano plačilo preostalega zneska na licu mesta. Tukaj bo točna informacija pri kateri partner agenciji, recepciji hotela ali turističnega kompleksa se boste prijavili.Potovalni dokument ima naveden tudi opis poti do navedene lokacije, telefonske številke na katere se lahko obrnete in ure za check in. Potovalni dokument se pošilja ko je vplačan prvi del zneska rezervacije.

4.2. Prosimo vas, da nas nujno obvestite, če kot nosilec potovanja ne boste prejeli potrebnih potovalnih dokumentov najkasneje 5 dni pred pričetkom potovanja. V tem primeru vam jih bomo, v kolikor smo vaše plačilo prejeli, takoj poslali. Če pa nas ne boste obvestili in na potovanje ne boste odšli, ker ne boste imeli potovalnih dokumentov, bomo to žal morali obravnavati kot odpoved potovanja, ki vam jo moramo zaračunati.

4.3. Ob rezervacijah brez plačila v naprej se izvede pošiljanje potovalne dokumentacije po uspešni rezervaciji cene potovanja na kreditni kartici, ki je bila shranjena ob rezervaciji oz. računu PayPal, ki je bil shranjen ob rezervaciji.

5. Storitve, cene

5.1. Odgovorni smo za opise, cene in slike ki se nahajajo v katalogih ali spletu Adrialin-a in veljajo v obdobju potovanja ki je določeno z pogodbo. Prav tako veljajo stvari navedene v potrditvi rezervacije. Za vse ostale spremembe in dogovore je potreben pisni dokaz.

5.2. Občine zaračunavajo pavšalno takso, ki se plačuje po osebi na dan in se imenuje »turistična taksa«. Prosimo, da pri opisu objekta preverite, če je taksa že obračunana v ceni ali jo morate plačati v kraju dopustovanja.

5.3. Ali so spodaj opisane storitve in stroški že vključeni v ceno, je navedeno v opisu posameznega objekta: poraba elektrike, vode in plina, posteljno perilo, končno čiščenje in ostale dodatne usluge, ki so na voljo.

5.4. Druge dodatne storitve so navedene kot take in se jih poravna na licu mesta.

5.5. Pri prevzemu ključa lahko od vas zahtevajo določen znesek (kavcijo) kot garancijo za morebitno povzročeno škodo. Znesek vam vrnejo ali obračunajo po vašem končanem letovanju, odvisno od stanja, v katerem ste zapustili najeti objekt in inventar v njem (nepoškodovan, očiščen)

5.6. Ob koncu svojega bivanja v počitniških stanovanjih ali hišah morate kot stranka le-te počistiti, ne glede, ali bo najemodajalec tudi opravljal končno čiščenje. K vašemu čiščenju spada pomivanje in pospravljanje posode, odstranitev vseh smeti in pometanje vseh prostorov, tako da bo cel objekt ob vašem odhodu pometen.

5.7. Pri opisu objekta je navedeno, ali so v najetem objektu brisače, ali pa jih morate prinesti s sabo. V večini primerov so kuhinjske krpe že na razpolago, vendar pa priporočamo, da jih prinesete tudi s seboj. Toaletni papir morate vedno prinesti s seboj (razen v hotelih), prav tako pa tudi čistila in sredstva za pomivanje.

5.8. Če so na voljo dodatne in/ali otroške postelje, bo to pri opisu objekta tudi navedeno. Dodatne in otroške postelje je treba ob rezervaciji vsekakor naročiti in potrditi, pa tudi potovalni kupon mora imeti ustrezno opombo.

5.9. V opisu objekta je tudi navedeno, ali so domače živali dovoljene ali ne. Domače živali je treba vsekakor navesti pri rezervaciji, tudi če je v opisu navedeno, da so dovoljene. Dovoljenje načeloma velja samo za eno domačo žival. Če domače živali niso dovoljene, to še ne pomeni nujno, da v hiši, počitniškem naselju itd. ne morete računati na domače živali ali da se v objektu, ki ga uporabljate, začasno ne bodo zadrževale domače živali. Če so domače živali načeloma dovoljene, to avtomatično še ne pomeni, da se lahko vsepovsod svobodno gibljejo. V mnogih počitniških naseljih področja ob bazenu in zelenice niso dostopne psom, to lahko velja tudi za restavracije ipd. Morda bo treba psa imeti privezanega na vrvici. Bazeni individualnih hiš so tudi prepovedani za pse. Posamezni deli plaže ali kompleksi na plaži so pogosto zaprti za domače živali, tako da se je v takšnih primerih potrebno prilagoditi zahtevam ponudnika.

5.10. Pri posebnih ponudbah, npr. 14=10 ali 7=5, pri odstotkovnih popustih na ceno najemnine, pri akcijah kot npr. popusti pri zgodnjih rezervacijah ali posebnih ponudbah je treba poravnati morebitne spremenljive dodatne stroške za poln čas bivanja. Če bivanje pri posebnih ponudbah sovpada z dvema potovalnima časoma, bo za popust vedno temelj nižja tedenska oz. dnevna cena.

5.11. Če ADRIALIN izrecno posreduje v tujem imenu programe drugih organizatorjev potovanj ali posamezne storitve drugih ponudnikov, npr. izlete, polete, najem vozil itd., odgovarja ADRIALIN samo za korektno posredovanje, ne pa za storitev samo. Sklenitev posredovane pogodbe in njene vsebine se ureja v skladu z zakonskimi določili in eventualno v skladu s pogoji posameznega pogodbenega partnerja.

6. Spremembe storitev

6.1. Spremembe ali odstopanja posameznih potovalnih storitev od dogovorjene vsebine iz pogodbe o potovanju, ki so postale nujne po sklenitvi pogodbe in ki niso zlorabile našega zaupanja, so dovoljene le, kolikor spremembe in odstopanja niso znatna in ne vplivajo na celotno obliko rezerviranega potovanja. Morebitne zahteve po garanciji se ne spremenijo, če spremenjene storitve niso zadovoljivo izpeljane.

6.2. Pravice, ki so bile omenjene v gornjem odstavku, vam pripadajo tudi v primeru znatne spremembe potovanja in jih je treba prav tako uveljaviti takoj po sporočilu bistvene spremembe.

6.3. ADRIALIN bo na vašo zahtevo spremenil rezervacijo (npr. povečal bo število gostov, če je to seveda sploh možno, podaljšal čas), za to pa vam bo zaračunal dodatnih 30 €. Ostale spremembe rezervacije bomo obravnavali kot odpoved.

6.4.1. Spremembe rezervacije v zadnjih 7 dneh pred pričetkom potovanja niso možne. Morebitne dodatne stroške, ki so nastali zaradi spremembe rezervacije v zadnjih 3 tednih pred pričetkom potovanja, lahko poravnate samo s kreditno kartico.

6.4.2. Spremembe rezervacije križarjenj so možne samo do 60 dni pred pričetkom potovanja. Stroški spremembe znašajo 5 % potrjene cene čarterja. Pri odpovedi posameznih oseb (pri spremembi dejanskega števila potnikov) v zadnjih 3 dneh pred pričetkom potovanja, je potrebno rezervirano prehrano (pol- ali polni penzion) plačati v celoti tudi za osebo, ki je potovanje odpovedala.

7. preklic potovanja

7.1. V vsakem trenutku pred potovanjem lahko prekličete Vašo rezervacijo, ni potrebno poslati preklic v določeni obliki, ampak predlagamo da je to vsekakor pisna oblika, lahko kot odgovor na e-mail v katerem ste prejeli potrditev rezervacije. Odločilno za preklic je odgovor z strani Adralin-a da je zahteva sprejeta in da je rezervacija preklicana.

7.2. Višina naših stroškov odpovedi je odvisna od aktualnih pogojev za odpovedi ustreznega objekta. Ti pogoji bodo prikazani na naši spletni strani po izvršenem izračunu cene in prav tako tudi v vaši potrditvi rezervacije.

7.3. Če boste uporabili svojo pravico, da lahko poiščete nadomestnega najemnika, bo postopek drugačen, kot je opisano v določilih pri odjavah. Pogoj za to pa je, da ADRIALIN kot organizator potovanj pred začetkom potovanja pravočasno prejme obvezujoče sporočilo, da bo lahko vse potrebno prerazporedil. Nadaljnji pogoj je, da nadomestni najemnik ustreza posebnim zahtevam potovanja in da temu ne nasprotujejo zakonski predpisi oz. uradne odredbe. Ko organizator potovanja potrdi spremembo imena, začnejo za novega udeleženca veljati pravice in obveznosti pogodbe o potovanju. ADRIALIN vam bo zaračunal stroške, ki pri tem nastanejo, v višini 30 evrov na postopek.

7.4. Kot najemnik imate pravico ADRIALINU kot organizatorju potovanja dokazati, da ni nastala škoda ali pa da je nastala škoda mnogo manjša od zahtevanega pavšala.

8. Odstop/odpoved s strani ADRIALINA

8.1. ADRIALIN lahko pred začetkom potovanja odstopi od pogodbe ali pa jo odpove po začetku potovanja:
a) če se roka ne drži, če potnik kljub opominu stalno moti potovanje ali s svojim obnašanjem ogroža druge osebe oziroma se kako drugače obnaša v nasprotju s pogodbo.
b) če se ne upošteva roka, če je potovanje zaradi višjih sil ali stavke, ki se jih pri sklenitvi pogodbe ni dalo predvideti, močno oteženo, ogroženo ali ovirano.
Če ADRIALIN odpove pogodbo o potovanju po točki a), je treba ceno potovanja poravnati.
Če ADRIALIN odstopi od pogodbe po točki b) pred začetkom potovanja, se vsi vplačani zneski takoj povrnejo, vsi nadaljnji zahtevki pa so izključeni.
Če ADRIALIN odpove pogodbo po točki b) po začetku potovanja, potem se od cene potovanja vrne tisti del cene, ki ustreza prihranjenim izdatkom ADRIALINA.

8.2. Če je v ponudbi potovanja ali v drugih tovrstnih dokumentih, ki so postali del pogodbene vsebine, določeno minimalno število potnikov, lahko v primeru, da to število ni doseženo, ADRIALIN odstopi od potovalne pogodbe do najkasneje 22. dne pred pričetkom potovanja. V kolikor ADRIALIN v takšnem primeru odstopi od potovalne pogodbe, lahko potnik zahteva drugo potovanje, če ima ADRIALIN možnost, da mu ga ponudi iz lastnega programa, ne da bi stranka morala doplačati. V nasprotnem primeru se stranki prejeta plačila cene potovanja nemudoma povrnejo.

9. Oprema objektov za najem

9.1. V počitniških stanovanjih in hišah sta praviloma na razpolago kompletna posoda in pribor v zadostni meri za število prijavljenih oseb. Hladilnik vedno spada v osnovno opremo, zato ni vedno naveden v opisu objekta. Vsi ostali tehnični gospodinjski aparati pa so na voljo le, če je to izrecno navedeno v opisu objekta.

9.2. Če je možen sprejem preko satelita ali kabla, je to označeno in prikazano v besedilu o satelitski oz. kabelski televiziji. Vendar ne moremo jamčiti, da bo televizor lahko sprejemal tudi programe v vašem jeziku.

9.3. Če je v opisu navedeno vrtno pohištvo, to ne pomeni, da je vrtni stol nujno predviden za vsako osebo. Ležalniki in sončniki so na voljo, če je to navedeno v opisu objekta.

9.4. Vsa ponudba prenočišč je preverjena v skladu z vsemi krajevnimi in lokalnimi določili, ki veljajo za prenočišča. Počitniški objekti so na splošno namenjeni samo dopustovanju, kar se vidi tudi v načinu gradnje in v opremi. Kopalnica in spalni prostori so precej manjši, postelje običajno drugačne kot ste navajeni. Večinoma je vse prilagojeno namenu. Turist mora upoštevati dejstvo, da v drugih državah v gradbeništvu veljajo drugačni predpisi. Tako sta lahko balkonska ograja in ograja stopnic bistveno nižja, stopnice so lahko bolj strme, okna in vrata pa morda ne ustrezajo običajni industrijski obliki. Tudi zvočna izolacija objektov ni vedno enaka kot ste je vajeni v vaši državi, kljub vsemu pa ustreza lokalnim predpisom, tako da sta zaščita pred hrupom in zvokom lahko zelo različni. Pri počitniških hišah in apartmajih je tako, da tu pogosto lastniki živijo preko leta, tako da so tu posamezni deli pohištva zaklenjeni, ker je v njih shranjena lastnina lastnika. Najemniku ostaja na voljo še dovolj prostora.
Mednarodno veljavna klasifikacija hotelov z zvezdicami odraža nivo hotela, vendar vedno temelji na kategorijah po pravilih države, v kateri hotel leži.

9.5. Pri navedenih kvadratnih metrih je vnesena približna številka , ki je lahko +- 10% Navedbe velikosti vsebujejo tudi zelene površine objektov, ki so namenjene Vaši uporabi. Sem štejejo še posebej površine balkonov, lož, zimskih vrtov in teras.

10. Pravice in obveznosti najemnika

10.1. Kot najemnik imate pravico, da uporabljate celoten najeti objekt vključno s pohištvom in uporabnimi predmeti. Obvezujete se, da boste z najetim objektom in njegovim inventarjem ter morebitno skupno opremo ravnali kar najbolj skrbno.

10.2. Dolžni ste, da za škodo, ki ste jo med časom svojega najema objekta povzročili vi ali vaši spremljevalci oziroma gostje, povrnete odškodnino.

11. Število oseb

11.1. V najetem objektu ne sme prebivati več oseb, kot je navedeno v katalogu in je bilo potrjeno na potovalnem kuponu (z izjemo enega otroka, mlajšega od 2 let).

11.2. Če je v objektu preveč oseb, ima najemodajalec pravico, da nadštevilne osebe zavrne oz. odslovi ali pa, da zahteva sorazmerno najemno ceno vključno z obratovalnimi stroški.

12. Čas prihoda in odhoda

12.1. Čas prihoda je vedno prvi dan med 14.00 in 19.00 uro, v kolikor ni navedeno drugače. Če ne morete prispeti ob dogovorjenem času prihoda, vam ne jamčimo za popoln sprejem po vseh pravilih.

12.2. Na dan odhoda je treba najete objekte zapustiti najkasneje do 10. ure in jih predati najemodajalcu oz. njegovemu pooblaščencu.

13. jamstvo

13.1. ADRIALIN po načelih dobrega gospodarja odgovarja za
a) vestne priprave na potovanje
b) skrbna izbira in nadzor izvajalcev storitev
c) pravilnost opisa storitev
d) pravilno izvajanje storitev, ki so bile dogovorjene v pogodbi o potovanju.

13.2. ADRIALIN jamči za škodo, ki ni telesna poškodba, z zneskom, omejenim na trikratno ceno potovanja, kolikor škoda potnika ni bila povzročena namerno ali zaradi velike malomarnosti ali kolikor je ADRIALIN odgovoren za škodo potnika samo zaradi krivde izvajalca storitev.

13.3. Uveljavljanje zahteve po odškodnini proti podjetju ADRIALIN je toliko omejena ali izključena, kakor se zaradi mednarodnega sporazuma ali na sporazumu temelječih zakonskih predpisov, ki se jih da aplicirati na storitve nekega izvajalca, to zahtevo po odškodnini proti izvajalcu storitev lahko uveljavlja samo pod določenimi pogoji ali omejitvami ali pa je pod določenimi pogoji izključena.

13.4. Obvezni ste takoj obvestiti o morebitnih težavah in škodah ki Vas dočakajo. V vsakem primeru je potrebno o tem obvestiti kontakt ki je naveden v potovalnih dokumentih, in se potruditi da je škoda minimalna ali da je ni. V primeru da to ne storite, organizator potovanj ni obvezen za nadomestilo za morebitne reklamacije.

13.5. Izvršitelji storitve (lastniki, oskrbniki, agencije itd.) nimajo funkcij vodičev niti niso pooblaščeni predstavniki ADRIALINA. Nimajo pravic prevzeti pritožbe in dajati pravne izjave in/ali jih sprejemati.

13.6. Zahteve zaradi storitev, ki niso bile izvedene v skladu s pogodbo, lahko proti podjetju ADRIALIN uveljavljate v času do enega meseca po pogodbeno predvidenem zaključku potovanja, pri čemer vam zelo priporočamo pisno obliko. Vaša potovalna agencija ni upravičena sprejeti prijavo zahteve po garanciji ali odškodnini. Pogoj je, da potovalne storitve ali dodatne storitve, ki ste jih sprejeli, niso bile opravljene v skladu s pogodbo, da ste pomanjkljivosti takoj prijavili in da temu ni sledila zadostna pomoč. Če je bilo potovanje zaradi pomanjkljivosti zelo ovirano, lahko odpoveste pogodbo o potovanju. Pogoj zato je vedno, da ste pri podjetju ADRIALIN s primerno določitvijo roka zahtevali pomoč in da je ta rok brezuspešno potekel.

13.7. Za navedbe v opisu kraja organizator ne more prevzeti odgovornost, ker niso predmet pogodbe in nima vpliva na njihov nastanek, prav tako tudi ne more preveriti njihovo točnost.

13.8. Med vami in ADRIALINOM je dogovorjen zastaralni rok eno leto od konca potovanja, kot je bil le-ta predviden v pogodbi.

13.9. Prenos zahtevkov proti ADRIALINu na tretje osebe, tudi na zakonskega pratnerja ali na sorodnike 1. stopnje je izključen. Ravno tako je nedopustno uveljavljanje zahtev potnikov preko tretje osebe v svojem imenu.

13.10. Poškodovano prtljago ali z zamudo dostavljeno prtljago pri letalskih prevozih in ostalih transferjih je potrebno nemudoma prijaviti pri pristojnem prevozniku, pri čemer mora biti izdelano pisno potrdilo (npr. Lost Report pri letalskih prevoznikih), saj boste v skladu z mednarodnimi sporazumi le tako lahko uveljavljali svoje zahteve.

14. vstopne določitve

14.1. Za vstop na Hrvaško, v Italijo, Španijo, Francijo, Avstrijo in Turčijo potrebujejo državljani držav članic EU veljavni potni list ali osebno izkaznico (pri bivanjih, krajših od 30 dni).

14.2. Državljani držav, ki niso članice Evropske unije, so sami dolžni poskrbeti za postopek pridobitve vizuma, za potrebna cepljenja in carinske formalnosti. Vse posledice, ki bi nastale zaradi neupoštevanja predpisov, zlasti plačilo stroškov odpovedi potovanja, nosijo sami.

14.3. Za doplačilo v višini 20,00 EUR izdamo posebna potrdila, ki so potrebna za vlogo za vizum. Pošljemo vam jih po pošti.

15. Pravnomočnost in sodna pristojnost

15.1. Neveljavnost posameznih določb pogodbe o potovanju ne deluje na veljavnost skupne pogodbe o potovanju.

15.2. Stranka lahko organizatorja potovanj toži samo na naslovu njegovega sedeža.

15.3. Če organizator potovanj vloži tožbo zoper stranko, je pristojno sodišče v kraju bivanja stranke.. Za tožbe zoper stranke oz. pogodbene partnerje iz pogodbe o potovanju, zoper trgovce, pravne osebe javnega ali zasebnega prava ali zoper osebe, ki imajo svoje stalno bivališče na naslovu v tujini ali kraj njihovega bivanja oz. stalno bivališče v trenutku vloge tožbe ni znano, velja za pristojno sodišče sodišče v kraju sedeža organizatorja potovanj.

15.4. Omenjena določila ne veljajo v naslednjih primerih,
a) kadar in če je v zvezi z določili, ki pogodbeno niso pogojena, veljaven mednarodni dogovor, ki se uporablja za potovalno pogodbo med stranko in organizatorjem potovanja in v skladu s katerim ima stranka drugačne koristi ali
b) če se določbe iz pogodbe ne strinjajo z odločbami ki veljajo v državi članu EU, ki ji pripada klijent, velja tista odločba ki je boljša za klijenta

15.5. Evropska komisija uvaja portal za spletno reševanje sporov (OS). Portal najdete na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Naš elektronski naslov se glasi: info@adrialin.si.

Dopolnila Splošnih pogojev poslovanja

Stanje: 28.11.2013

1. dopolnilo: Križarjenja z motorno jadrnico na Hrvaškem

16.1. Vse ladje z ADRIALIN-ove ponudbe izpolnjujejo pogoje hrvaškega registra plovnosti ladij in ostale zakonske predpise v zvezi z njihovim stanjem in varnostno opremo. Zaradi zagotavljanja varnosti lahko pride v primerih višje sile, npr. havarije ali okvare motorja, do sprememb poteka potovanja, uporabe druge ladje ali pristanek v najbližjem pristanišču, na kar bodo potniki opozorjeni. Morebitne zahteve z naslova garancije ostajajo v tem smislu nespremenjene.

16.2. Vsi potniki morajo upoštevati in izpolnjevati ukaze kapitana in izobešena pravila na ladji. V nasprotnem primeru ima kapitan pravico, da potnika zaprosi, naj zapusti ladjo. Ravno tako so vsi potniku dolžni ob prihodu na ladjo kapitanu izročiti svoj potni list.

16.3. Na ladjo ni dovoljeno prinašati svojih živil in pijač, razen sadja in peciva.

16.4. Stroške za povzročeno škodo na ladijski opremi nosi potnik, ki jih plača kapitanu.

16.5. Prosimo, da se v primeru reklamacij obrnete na kapitana.

16.6. Brisače morajo potniki prinesti sami (v kabinah kategorije A in A+ dobijo gostje 2 brisači tedensko). Dodatne brisače so na voljo za doplačilo 3,00 EUR (brisače) oz. za 4,00 EUR (brisače za plažo).

16.7. Glede na posebne določbe o sidranju ladij v pristaniščih na Hrvaškem, so ponekod ladje ena do druge in je do kopna potrebno prečkati čez
prazen prostor med ladjami. Pri tem je potrebno biti maksimalno pozoren in potniki to storijo na lastno odgovornost.

16.8. Sodelovanje v kolesarjenju in hoji je nalastno odgovornost vsakega potnika, ki se je obvezal da bo upošteval instrukcije in odločbe vodje poti. Vodja zadržuje pravico do spremembe planov glede na vremenske razmere ali celotno situacijo v skupini. Pri sodelovanju se vsak obveže vrniti vso opremo ki mi je bila na raspolago.

2. dopolnilo: Zaščita stroškov odpovedi potovanja (RRS)

17.1. Če se stranka odloči za ADRIALIN-ovo zaščito stroškov odpovedi potovanja (ZOP), ti stroški zapadejo po sklenitvi pogodbe o potovanju.

17.2.1. Če ste rezervirali opcijo zaščite stroškov odpovedi potovanja, vam ne bomo zaračunali s pogodbo določenega plačila odpovedi (z odbitkom 20 % lastne udeležbe), če bo potnik odstopil od potovanja iz naslednjih razlogov:
a) Smrt, hujša nesreča, nepričakovana težka bolezen ali reakcija na cepljenje potnika;
b) škoda na lastnini potnika, nastala zaradi požara, elementarnih nesreč ali kaznivega dejanja tretje osebe, če je škoda precejšnja ali pa je za ugotavljanje škode potrebna prisotnost potnika;
c) nepričakovana odpoved delovnega razmerja s strani delodajalca, če je s tem povezana tudi izguba delovnega mesta potnika;
d) sklenitev delovnega razmerja s strani potnika, če je bil potnik ob rezervaciji potovanja prijavljen kot brezposelna oseba in se je Zavod za zaposlovanje strinjal s potovanjem;
e) nepričakovan vpoklic potnika na služenje vojaškega roka, na civilno služenje ali s tem povezanim drugim obveznim služenjem, če pričetka ni mogoče prestaviti in potnik ne more zahtevati povračila stroškov od tretje osebe;
f) ponavljanje neopravljenega izpita potnika na šoli ali fakulteti, če ponovno opravljanje izpita preprečuje podaljšanje obiskovanja šole ali študija in je bilo potovanje rezervirano pred rokom neopravljenega izpita in če je rok ponovnega opravljanja izpita v času rezerviranega potovanja;
g) huda nesreča, nepričakovana huda bolezen ali slabo prenašanje cepiva pri psu, ki je bil s potnikom prijavljen na potovanje.

17.2.2. Enako velja za vse potnike, ki so prijavljeni na potovanje skupaj s prijavljenim potnikom in so izbrali zavarovanje stroškov odpovedi potovanja.

17.2.3. Pod točkama a) in b) navedeni vzroki se smatrajo za ustrezne, če veljajo za svojce potnika ali enakopravnega sopotnika ali osebe, ki namesto potnika ali vključenega sopotnika skrbijo za mladoletne osebe, ki ne potujejo ali za svojce, ki potrebujejo nego in ne potujejo. Če so skupaj rezervirale potovanje več kot 4 osebe, velja zaščita povračila stroškov samo za tistega potnika ali vključenega sopotnika, za čigar svojce ali osebe, ki potrebujejo oskrbo, veljajo navedeni razlogi.

17.3. Udeleženec potovanja in vsi njegovi sopotniki so dolžni,
a) potovanje po nastanku vzroka odpovedi potovanja nemudoma odpovedal in s tem stroške odpovedi zmanjšal na minimum;
b) v primeru hude nezgode, nepričakovane težke bolezni ali hude reakcije na cepivo poslal kot dokaz zdravniško potrdilo, v primeru psihičnih bolezni potrdilo specialista psihiatra, v primeru smrti pa mrliški list. Na zahtevo je potrebno poslati potrdilo specialista in potrdilo o nezmožnosti za delo in v primeru nezmožnosti za potovanje zaradi težke nesreče ali nepričakovane težke bolezni je po potrebi potrebno pridobiti zdravniško izvedensko mnenje. Zdravniki so v tem primeru odvezani molčečnosti;
c) v primeru izgube delovnega mesta kot dokazilo predložil pisno odpoved delodajalca;
d) v primeru sklenitve delovnega razmerja predložil potrdilo Zavoda za zaposlovanje o soglasju z odpovedjo potovanja;
e) naredil vse, da bi preprečil nepotrebno povečevanje stroškov;
f) ponudniku oz. organizatorju prepustil zahteve v zvezi s škodnim nadomestilom proti tretji osebi v višini stroškov storniranja.

17.4. V kolikor potnik ali vključeni sopotnik prekrši eno izmed navedenih dolžnosti, preneha veljati zaščita stroškov odpovedi potovanja. To ne velja v primeru, če potnik ali vključeni sopotnik dokaže, da ni šlo niti za naklepno niti za grobo malomarno dejanje. Nadalje to ne velja, če potnik ali vključeni sopotnik dokaže, da je ravnal samo malomarno in posledično kršitev dolžnosti ni vplivala na višino stroškov storniranja.

17.5. Lastna udeležba, ki jo nosi potnik ali vključeni sopotnik, znaša v vsakem primeru nastanka zaščite stroškov odpovedi potovanja 20 % vrednosti povračila škode.

Kakovost strokovnjakov

Sprostite se tako kot več tisoč zadovoljnih strank...

BREZSKRBNA potovanja

  • Podpora tudi med samim potovanjem
  • Garantirane cene
  • Na tisoče zadovoljnih gostov

50 €-GARANCIJE UGODNEJŠE CENE

Več informacij

Član

  • Adrialin je član RDA
  • Adrialin je član DRV

V partnerstvu s

  • Adrialin je partner Hrvaške turistične organizacije

Varno plačevanje

 nakazilo in preostali načini plačila:
PayPal, Bremepis, MasterCard, Visa, American Express

Adrialin po svetu

  • DE
  • AT
  • IT
  • CZ
  • HU
  • SK
  • GB
  • FR
  • NL
  • PL
  • HR
  • SI
  • DK
  • SE
  • NO
  • CH
  • RU
  • BE
  • DE
    • DE DE
    • AT AT
    • IT IT
    • CZ CZ
    • HU HU
    • SK SK
    • GB GB
    • FR FR
    • NL NL
    • PL PL
    • HR HR
    • SI SI
    • DK DK
    • SE SE
    • NO NO
    • CH CH
    • RU RU
    • BE BE