splošni pogoji poslovanja

Pri postopku rezervacije se besedilo pogodbe ne shrani. Splošne določbe poslovanja, ki so vam na voljo v pdf. formatu si lahko shranite sami.

1. pravno razmerje

1.1. Pravno razmerje med vami kot stranko in Adrialin d.o.o., Krčka 2a, 53270 Senj, Kroatien, vpisano v Handelsgericht Rijeka pod številko 020025972 (v nadaljevanju ADRIALIN, "organizator potovanja" ali "organizator") veljajo zakonske določbe in naslednji pogoji potovanja (SPP), ki dopolnjujejo zakonske določbe. Z rezervacijo vsaka stranka priznava, da so ti pogoji zavezujoči izključno zanjo in za osebe, ki jih je prav tako prijavila.

1.2. SPP si lahko kadarkoli ogledate v katalogu in na internetu (izvod si lahko natisnete).

2. Sklenitev pogodbe o nastanitvi

2.1. Polnoletne osebe lahko rezervacijo opravijo pisno, ustno, po telefonu ali prek spleta pri družbi ADRIALIN. Z rezervacijo dajete družbi ADRIALIN zavezujočo ponudbo za sklenitev pogodbe o nastanitvi, ki vas zavezuje, dokler je družba ADRIALIN pisno ne potrdi ali prekliče. Pogodba o nastanitvi je sklenjena, ko ADRIALIN pošlje spletno potrditev rezervacije/račun v besedilni obliki, ki se takoj pošlje po elektronski pošti, najpozneje v 7 dneh. Upoštevajte: samodejna potrditev prejema rezervacije s strani ADRIALINA po e-pošti, ki se pošlje v primeru spletnih rezervacij, ni potrditev rezervacije.

2.2. Opozarjamo na to, da v skladu z zakonskimi predpisi za ponujene storitve pravica do preklica ne obstaja, temveč veljajo samo zakonite pravice do odstopa oz. do odpovedi.

2.3. Potovalne pisarne in drugi ponudniki nastopajo samo kot posredniki.

2.4. Če predmet ni na voljo, lahko ADRIALIN stranki ponudi eno ali več ustreznih alternativ. Ta nova ponudba za vas in organizatorja potovanja ni zavezujoča. Če jo želite sprejeti, je postopek enak kot pri novi rezervaciji.

2.5. Ob rezervaciji z veseljem sprejemamo želje strank, ki ji posredujemo lastniku oz. upravniku objekta. Opozarjamo pa, da ADRIALIN za izpolnitev le-teh ne more jamčiti. Posebne želje in rezervacije pod posebnim pogojem ali po ustnem dogovoru so veljavne le, če jih je ADRIALIN pisno potrdil.

3. Plačilo

Pri postopku rezervacije lahko izbirate med naslednjimi možnostmi plačila:
- plačilo z bančnim nakazilom
- Plačilo z bremepisom (samo v Nemčiji in Avstriji)
Pri tem se spletni občutljivi osebni podatki, kot so številka računa, ime in naslov, v storitvi šifrirajo s tehnologijo SSL.
- Pri rezervacijah s kratkim obvestilom morda ne bodo na voljo vse zgoraj navedene možnosti plačila.

3.1. Plačilo

3.1.1 Varščino za najem je treba plačati takoj po prejemu potrditve rezervacije. Znesek je odvisen od rezerviranega objekta in je vnaprej naveden v ponudbi. Kavcija za najem se po izstavitvi računa prišteje k skupnemu znesku.

3.1.2. Datum plačila je naveden v potrditvi rezervacije.

3.1.3 Račun bo izstavljen po prejemu preostalega zneska.

3.1.4. Za rezervacije, opravljene od 50. dne pred odhodom (kratkoročne rezervacije), je treba celoten znesek plačati takoj.

3.1.5. Če depozit za najem ali preostali znesek ali celoten znesek najema v primeru kratkoročnih rezervacij ni prejet pravočasno, lahko ADRIALIN zavrne opravljanje storitev. Poleg tega lahko ADRIALIN prekine pogodbo po opominu in določitvi roka. Organizator lahko kot nadomestilo zahteva stroške odpovedi v skladu z lestvico odpovedi iz točke 8.2, če v tem času še ni obstajala napaka pri najemu, ki bi organizatorja upravičila do odpovedi.Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

3.2. Plačilo z neposredno obremenitvijo (samo z nemškim ali avstrijskim bančnim računom)
Pri plačilu z direktno obremenitvijo pooblaščate družbo ADRIALIN, da s pomočjo banke Sparkasse Baden-Baden Gaggenau, Sophienstr. 1, D-76530 Baden-Baden, zbira plačila z navedenega računa z direktno obremenitvijo SEPA in da vaši kreditni instituciji naroči, naj te direktne obremenitve odobri. Odpovedni rok se skrajša na en dan. Veljajo pogoji, dogovorjeni z vašo kreditno institucijo. Neposredna bremenitev ni mogoča z varčevalnih računov.

3.3.Če ste vašo rezervacijo izvedli preko portala drugega ponudnika in se plačilo izvaja temu ponudniku, potem je to odvisno od določil ustreznega ponudnika. Prosimo, da se glede tega pozanimate pri vašem ponudniku.

4. Dobropis

4.1. Če imate kodo kupona za kupon za takojšnji popust in jo želite izkoristiti pri rezervaciji, jo morate vnesti ob rezervaciji. Skupna cena se nato zmanjša za vrednost kupona. Naknadno knjiženje v dobro obstoječih rezervacij ni mogoče.

4.2. Če vam je bil ponujen kupon kot rezultat akcije ali če se nekateri predmeti oglašujejo z denarnim bonom, veljajo ustrezni pogoji bona.

5. Dokumenti o potovanju

5.1. Potovalni bon bo stranki poslan ob plačilu zneska potovanja ali celotnega zneska najema. Če je treba preostali znesek plačati na kraju samem, bo potni nalog poslan po prejemu pogodbeno dolgovanega pologa za najem. Na potovalnem nalogu ste kot najemnik navedeni pri nadzorni turistični agenciji ali imetniku ključa na kraju samem (recepcija, upravitelj objekta) ali v hotelu ali počitniškem naselju. V njem so navodila za pot do nadzorne potovalne agencije ali rezerviranega objekta, njihov naslov in telefonske številke ter čas prijave. Upoštevajte, da bodo preostale potne listine poslane šele po prejemu celotnega plačila.

5.2. Če potovalnih dokumentov ne prejmete od nas vsaj 5 dni pred odhodom, nas o tem nemudoma obvestite. V tem primeru vam jih bomo poslali takoj, če jih boste plačali. Če nas ne obvestite in ne začnete potovanja zaradi manjkajočih potovalnih dokumentov, moramo to obravnavati kot odpoved s stroški.

5.3. Če ste vašo rezervacijo izvedli preko portala drugega ponudnika, potem je mogoče, da boste vašo dokumentacijo za potovanje prejeli od drugega ponudnika in ne od ADRIALINA. Prosimo, da se glede tega natančno pozanimate pri vašem ponudniku.

6. Storitve, cene

6.1. Obseg in narava storitev, ki jih ADRIALIN zagotavlja v okviru pogodbe o nastanitvi, sta urejena izključno z opisi, ilustracijami in cenami v katalogih ali na ADRIALINOVI spletni strani, ki veljajo za obdobje potovanja in so podlaga za pogodbo, ter s podatki v potrditvi rezervacije, ki se nanje nanašajo. Dodatni sporazumi, ki spreminjajo obseg pogodbenih storitev, zahtevajo izrecno potrditev v besedilni obliki.

6.2. Občine zaračunavajo pavšalno takso, ki se plačuje po osebi na dan in se imenuje »turistična taksa«. Prosimo, da pri opisu objekta preverite, če je taksa že obračunana v ceni ali jo morate plačati v kraju dopustovanja.

6.3. Ali so spodaj opisane storitve in stroški že vključeni v ceno, je navedeno v opisu posameznega objekta: poraba elektrike, vode in plina, posteljno perilo, končno čiščenje in ostale dodatne usluge, ki so na voljo.

6.4. Druge dodatne storitve so navedene kot take in se jih poravna na licu mesta.

6.5. Pri prevzemu ključa lahko od vas zahtevajo določen znesek (kavcijo) kot garancijo za morebitno povzročeno škodo. Znesek vam vrnejo ali obračunajo po vašem končanem letovanju, odvisno od stanja, v katerem ste zapustili najeti objekt in inventar v njem (nepoškodovan, očiščen)

6.6. Ob koncu svojega bivanja v počitniških stanovanjih ali hišah morate kot stranka le-te počistiti, ne glede, ali bo najemodajalec tudi opravljal končno čiščenje. K vašemu čiščenju spada pomivanje in pospravljanje posode, odstranitev vseh smeti in pometanje vseh prostorov, tako da bo cel objekt ob vašem odhodu pometen.

6.7. Pri opisu objekta je navedeno, ali so v najetem objektu brisače, ali pa jih morate prinesti s sabo. V večini primerov so kuhinjske krpe že na razpolago, vendar pa priporočamo, da jih prinesete tudi s seboj. Toaletni papir morate vedno prinesti s seboj (razen v hotelih), prav tako pa tudi čistila in sredstva za pomivanje.

6.8. Če so na voljo dodatne in/ali otroške postelje, bo to pri opisu objekta tudi navedeno. Dodatne in otroške postelje je treba ob rezervaciji vsekakor naročiti in potrditi, pa tudi potovalni kupon mora imeti ustrezno opombo.

6.9. V opisu objekta je tudi navedeno, ali so domače živali dovoljene ali ne. Domače živali je treba vsekakor navesti pri rezervaciji, tudi če je v opisu navedeno, da so dovoljene. Dovoljenje načeloma velja samo za eno domačo žival. Če domače živali niso dovoljene, to še ne pomeni nujno, da v hiši, počitniškem naselju itd. ne morete računati na domače živali ali da se v objektu, ki ga uporabljate, začasno ne bodo zadrževale domače živali. Če so domače živali načeloma dovoljene, to avtomatično še ne pomeni, da se lahko vsepovsod svobodno gibljejo. V mnogih počitniških naseljih področja ob bazenu in zelenice niso dostopne psom, to lahko velja tudi za restavracije ipd. Morda bo treba psa imeti privezanega na vrvici. Bazeni individualnih hiš so tudi prepovedani za pse. Posamezni deli plaže ali kompleksi na plaži so pogosto zaprti za domače živali, tako da se je v takšnih primerih potrebno prilagoditi zahtevam ponudnika.

6.10. Pri posebnih ponudbah, npr. 14=10 ali 7=5, pri odstotkovnih popustih na ceno najemnine, pri akcijah kot npr. popusti pri zgodnjih rezervacijah ali posebnih ponudbah je treba poravnati morebitne spremenljive dodatne stroške za poln čas bivanja. Če bivanje pri posebnih ponudbah sovpada z dvema potovalnima časoma, bo za popust vedno temelj nižja tedenska oz. dnevna cena.

6.11. Če ADRIALIN izrecno posreduje v tujem imenu programe drugih organizatorjev potovanj ali posamezne storitve drugih ponudnikov, npr. izlete, polete, najem vozil itd., odgovarja ADRIALIN samo za korektno posredovanje, ne pa za storitev samo. Sklenitev posredovane pogodbe in njene vsebine se ureja v skladu z zakonskimi določili in eventualno v skladu s pogoji posameznega pogodbenega partnerja.

7. Spremembe storitev

7.1. Spremembe ali odstopanja posameznih storitev od dogovorjene vsebine pogodbe o nastanitvi, ki postanejo potrebne po sklenitvi pogodbe in jih nismo povzročili v nasprotju z dobro vero, so dovoljene le, če spremembe in odstopanja niso bistvena in ne vplivajo na celotno naravo rezerviranega potovanja. Morebitni garancijski zahtevki ostanejo nedotaknjeni, če so spremenjene storitve pomanjkljive.

7.2. Do pravic iz prejšnjega odstavka ste upravičeni tudi v primeru bistvene spremembe izvedbe in jih morate uveljavljati takoj po obvestilu o bistveni spremembi.

7.3. ADRIALIN bo na vašo zahtevo spremenil rezervacijo (npr. povečal bo število gostov, če je to seveda sploh možno, podaljšal čas), za to pa vam bo zaračunal dodatnih 30 €. Ostale spremembe rezervacije bomo obravnavali kot odpoved.

7.4.1. V zadnjih 7 dneh pred prihodom rezervacije ni mogoče spremeniti. Vse dodatne stroške, ki nastanejo zaradi spremembe rezervacije v zadnjih treh tednih pred prihodom, lahko plačate samo z direktno obremenitvijo

7.4.2. Spremembe rezervacije križarjenj so možne samo do 60 dni pred pričetkom potovanja. Stroški spremembe znašajo 5 % potrjene cene čarterja. Pri odpovedi posameznih oseb (pri spremembi dejanskega števila potnikov) v zadnjih 3 dneh pred pričetkom potovanja, je potrebno rezervirano prehrano (pol- ali polni penzion) plačati v celoti tudi za osebo, ki je potovanje odpovedala.

8. Storniranje

8.1. Od pogodbe o nastanitvi lahko odstopite kadar koli pred začetkom obdobja najema. Izjava o odstopu od pogodbe ni vezana na poseben obrazec, vendar zaradi preverljivosti za obe strani priporočamo pisno izjavo o odstopu od pogodbe ali elektronsko sporočilo z zahtevo po potrditvi. Za odstop od pogodbe je odločilen datum, ko ADRIALIN prejme obvestilo o odstopu od pogodbe.

8.2. Višina našega zahtevka za plačilo stroškov odpovedi je odvisna od trenutnih pogojev odpovedi zadevne nepremičnine. Ti bodo po izračunu cene prikazani na našem spletnem mestu in bodo vključeni v potrditev rezervacije.

8.3. Odstopanja od predpisov, navedenih v točki o odstopu od pogodbe, se izvedejo, če izkoristite pravico do zagotovitve nadomestnega najemnika. Vendar je pogoj za to, da ADRIALIN kot organizator potovanja prejme zavezujoče obvestilo pravočasno pred začetkom potovanja, da se lahko izvedejo potrebne spremembe. Nadaljnji pogoj je, da nadomestni najemnik izpolnjuje posebne zahteve potovanja in da zakonski predpisi ali uradne odredbe niso v nasprotju s tem. S potrditvijo spremembe imena s strani organizatorja potovanja novi udeleženec vstopi v pravice in obveznosti iz pogodbe o nastanitvi. Stroški, ki jih ima ADRIALIN zaradi te spremembe, se zaračunajo v višini 30 EUR na transakcijo.

8.4. Kot najemnik imate pravico ADRIALINU kot organizatorju potovanja dokazati, da ni nastala škoda ali pa da je nastala škoda mnogo manjša od zahtevanega pavšala.

8.5. Če ste vašo rezervacijo izvedli preko portala drugega ponudnika, potem zapadejo odstopajoče odstopnine. Prosimo, da se o tem pozanimate pri vašem ponudniku.

8.6. Zahtevki za preklic so običajno obdelani v enem delovnem dnevu. Če vam zaradi odpovedi nastane dobroimetje, vam ga takoj povrnemo z načinom plačila, ki ste ga izbrali za plačilo rezervacije.

9. Odstop/odpoved s strani ADRIALINA

9.1. ADRIALIN lahko odstopi od nastanitvene pogodbe pred začetkom obdobja najema ali odpove nastanitveno pogodbo po začetku obdobja najema:
a) če se roka ne drži, če potnik kljub opominu stalno moti potovanje ali s svojim obnašanjem ogroža druge osebe oziroma se kako drugače obnaša v nasprotju s pogodbo.
b) če se ne upošteva roka, če je potovanje zaradi višjih sil ali stavke, ki se jih pri sklenitvi pogodbe ni dalo predvideti, močno oteženo, ogroženo ali ovirano.
Če ADRIALIN odpove pogodbo o nastanitvi v skladu s točko a), se celotna cena zadrži
Če ADRIALIN odstopi od pogodbe v skladu s točko b) pred začetkom obdobja najema, se vsi vplačani zneski takoj povrnejo; nadaljnji zahtevki so izrecno izključeni.
Če družba ADRIALIN odpove pogodbo v skladu s točko b) po začetku obdobja najema, vam bo povrnila tisti del skupne cene, ki ustreza stroškom, ki jih je družba ADRIALIN prihranila.

9.2. Če je v opisu objekta ali drugih dokumentih, ki so postali del pogodbe, določeno najmanjše število udeležencev, lahko ADRIALIN najpozneje 22. dan pred začetkom potovanja odstopi od pogodbe o nastanitvi, če to število ni doseženo. Če ADRIALIN v takem primeru odstopi od pogodbe o nastanitvi, lahko stranka zahteva nadomestno ponudbo, če jo ADRIALIN lahko zagotovi iz svoje ponudbe brez dodatnih stroškov za stranko. V nasprotnem primeru bo kupec seveda nemudoma prejel vračilo vseh opravljenih plačil za celotno ceno.

10. Oprema objektov za najem

10.1. V počitniških stanovanjih in hišah sta praviloma na razpolago kompletna posoda in pribor v zadostni meri za število prijavljenih oseb. Hladilnik vedno spada v osnovno opremo, zato ni vedno naveden v opisu objekta. Vsi ostali tehnični gospodinjski aparati pa so na voljo le, če je to izrecno navedeno v opisu objekta.

10.2. Če je možen sprejem preko satelita ali kabla, je to označeno in prikazano v besedilu o satelitski oz. kabelski televiziji. Vendar ne moremo jamčiti, da bo televizor lahko sprejemal tudi programe v vašem jeziku.

10.3. Če je v opisu navedeno vrtno pohištvo, to ne pomeni, da je vrtni stol nujno predviden za vsako osebo. Ležalniki in sončniki so na voljo, če je to navedeno v opisu objekta.

10.4. Vsa ponudba prenočišč je preverjena v skladu z vsemi krajevnimi in lokalnimi določili, ki veljajo za prenočišča. Počitniški objekti so na splošno namenjeni samo dopustovanju, kar se vidi tudi v načinu gradnje in v opremi. Kopalnica in spalni prostori so precej manjši, postelje običajno drugačne kot ste navajeni. Večinoma je vse prilagojeno namenu. Turist mora upoštevati dejstvo, da v drugih državah v gradbeništvu veljajo drugačni predpisi. Tako sta lahko balkonska ograja in ograja stopnic bistveno nižja, stopnice so lahko bolj strme, okna in vrata pa morda ne ustrezajo običajni industrijski obliki. Tudi zvočna izolacija objektov ni vedno enaka kot ste je vajeni v vaši državi, kljub vsemu pa ustreza lokalnim predpisom, tako da sta zaščita pred hrupom in zvokom lahko zelo različni. Pri počitniških hišah in apartmajih je tako, da tu pogosto lastniki živijo preko leta, tako da so tu posamezni deli pohištva zaklenjeni, ker je v njih shranjena lastnina lastnika. Najemniku ostaja na voljo še dovolj prostora.
Mednarodno veljavna klasifikacija hotelov z zvezdicami odraža nivo hotela, vendar vedno temelji na kategorijah po pravilih države, v kateri hotel leži.

10.5. Pri navedenih kvadratnih metrih je vnesena približna številka , ki je lahko +- 10% Navedbe velikosti vsebujejo tudi zelene površine objektov, ki so namenjene Vaši uporabi. Sem štejejo še posebej površine balkonov, lož, zimskih vrtov in teras.

11. Pravice in obveznosti najemnika

11.1. Kot najemnik imate pravico, da uporabljate celoten najeti objekt vključno s pohištvom in uporabnimi predmeti. Obvezujete se, da boste z najetim objektom in njegovim inventarjem ter morebitno skupno opremo ravnali kar najbolj skrbno.

11.2. Dolžni ste, da za škodo, ki ste jo med časom svojega najema objekta povzročili vi ali vaši spremljevalci oziroma gostje, povrnete odškodnino.

12. Število oseb

12.1. V najetem objektu ne sme prebivati več oseb, kot je navedeno v katalogu in je bilo potrjeno na potovalnem kuponu (z izjemo enega otroka, mlajšega od 2 let).

12.2. Če je v objektu preveč oseb, ima najemodajalec pravico, da nadštevilne osebe zavrne oz. odslovi ali pa, da zahteva sorazmerno najemno ceno vključno z obratovalnimi stroški.

13. Čas prihoda in odhoda

13.1. Čas prihoda je vedno prvi dan med 14.00 in 19.00 uro, v kolikor ni navedeno drugače. Če ne morete prispeti ob dogovorjenem času prihoda, vam ne jamčimo za popoln sprejem po vseh pravilih.

13.2. Na dan odhoda je treba najete objekte zapustiti najkasneje do 10. ure in jih predati najemodajalcu oz. njegovemu pooblaščencu.

14. jamstvo

14.1. ADRIALIN po načelih dobrega gospodarja odgovarja za
a) vestna priprava nastanitvenih storitev
b) skrbna izbira in nadzor izvajalcev storitev
c) pravilnost opisa storitev
d) pravilno opravljanje pogodbeno dogovorjenih storitev.

14.2. Odgovornost družbe ADRIALIN za škodo, ki ni telesna poškodba, je omejena na trikratno ceno najema, če škoda najemniku ni bila povzročena namerno ali iz hude malomarnosti ali če je družba ADRIALIN odgovorna za škodo, ki je najemniku nastala izključno po krivdi ponudnika storitev.

14.3. Uveljavljanje zahteve po odškodnini proti podjetju ADRIALIN je toliko omejena ali izključena, kakor se zaradi mednarodnega sporazuma ali na sporazumu temelječih zakonskih predpisov, ki se jih da aplicirati na storitve nekega izvajalca, to zahtevo po odškodnini proti izvajalcu storitev lahko uveljavlja samo pod določenimi pogoji ali omejitvami ali pa je pod določenimi pogoji izključena.

14.4. Obvezni ste takoj obvestiti o morebitnih težavah in škodah ki Vas dočakajo. V vsakem primeru je potrebno o tem obvestiti kontakt ki je naveden v potovalnih dokumentih, in se potruditi da je škoda minimalna ali da je ni. V primeru da to ne storite, organizator potovanj ni obvezen za nadomestilo za morebitne reklamacije.

14.5. Izvršitelji storitve (lastniki, oskrbniki, agencije itd.) nimajo funkcij vodičev niti niso pooblaščeni predstavniki ADRIALINA. Nimajo pravic prevzeti pritožbe in dajati pravne izjave in/ali jih sprejemati.

14.6. Reklamacije za storitve, ki niso bile opravljene v skladu s pogodbo, lahko pri družbi ADRIALIN uveljavljate v enem mesecu po pogodbeno dogovorjenem koncu potovanja, pri čemer priporočamo, da jih vložite v pisni obliki. Pogoj je, da dogovorjene storitve ali nadomestne storitve, ki ste jih sprejeli, niso bile opravljene v skladu s pogodbo, da ste napako nemudoma prijavili in da niso bili izvedeni ustrezni popravni ukrepi. Če je storitev zaradi napak bistveno slabša, lahko odstopite od pogodbe o nastanitvi. Praviloma je predpogoj, da ste od družbe ADRIALIN v razumnem roku zahtevali odpravo napake in da je ta rok potekel brez rezultata.

14.7. Pritožbo lahko pošljete v pisni obliki na poštni naslov iz točke 1.1. teh splošnih pogojev poslovanja ali na e-poštni naslov, s katerega ste prejeli dokumente za rezervacijo.. Odgovore na pritožbe bomo praviloma prejeli v 14 dneh od datuma, ko jih ADRIALIN prejme.

14.8. Za navedbe v opisu kraja organizator ne more prevzeti odgovornost, ker niso predmet pogodbe in nima vpliva na njihov nastanek, prav tako tudi ne more preveriti njihovo točnost.

14.9. Šteje se, da sta se z družbo ADRIALIN dogovorila o zastaralnem roku enega leta po koncu nastanitve, kot je določeno v pogodbi.

14.10. Prenos zahtevkov proti ADRIALINu na tretje osebe, tudi na zakonskega pratnerja ali na sorodnike 1. stopnje je izključen. Ravno tako je nedopustno uveljavljanje zahtev potnikov preko tretje osebe v svojem imenu.

14.11. Poškodovano prtljago ali z zamudo dostavljeno prtljago pri letalskih prevozih in ostalih transferjih je potrebno nemudoma prijaviti pri pristojnem prevozniku, pri čemer mora biti izdelano pisno potrdilo (npr. Lost Report pri letalskih prevoznikih), saj boste v skladu z mednarodnimi sporazumi le tako lahko uveljavljali svoje zahteve.

15. vstopne določitve

15.1. Za vstop na Hrvaško, v Italijo, Španijo, Francijo, Avstrijo in Turčijo potrebujejo državljani držav članic EU veljavni potni list ali osebno izkaznico (pri bivanjih, krajših od 30 dni).

15.2. Državljani držav, ki niso članice Evropske unije, so sami dolžni poskrbeti za postopek pridobitve vizuma, za potrebna cepljenja in carinske formalnosti. Vse posledice, ki bi nastale zaradi neupoštevanja predpisov, zlasti plačilo stroškov odpovedi potovanja, nosijo sami.

15.3. Za doplačilo v višini 20,00 EUR izdamo posebna potrdila, ki so potrebna za vlogo za vizum. Pošljemo vam jih po pošti.

16. Pravnomočnost in sodna pristojnost

16.1. Neveljavnost posameznih določb pogodbe o nastanitvi ne povzroči neveljavnosti celotne pogodbe o nastanitvi.

16.2. Stranka lahko organizatorja potovanj toži samo na naslovu njegovega sedeža.

16.3. Če organizator potovanj vloži tožbo zoper stranko, je pristojno sodišče v kraju bivanja stranke. . Za sodne postopke proti strankam ali pogodbenim partnerjem nastanitvene pogodbe, ki so trgovci, pravne osebe javnega ali zasebnega prava ali osebe, ki imajo stalno ali običajno prebivališče v tujini ali katerih stalno ali običajno prebivališče v času vložitve tožbe ni znano, je dogovorjeno, da je krajevno pristojen sedež organizatorja potovanja.

16.4. Omenjena določila ne veljajo v naslednjih primerih,
a) če in kolikor določbe mednarodnih sporazumov, ki veljajo za pogodbo o nastanitvi med stranko in organizatorjem potovanja in jih ni mogoče pogodbeno izključiti, izhajajo drugače v korist stranke ali
b) če in kolikor so neobvezne določbe, ki veljajo za nastanitveno pogodbo v državi članici EU, ki ji stranka pripada, za stranko ugodnejše od naslednjih določb ali ustreznih zakonskih določb.

16.5. Evropska komisija uvaja portal za spletno reševanje sporov (OS). Portal najdete na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Naš elektronski naslov se glasi : contact@adrialin.si . ADRIALIN ni dolžan sodelovati v arbitražnem postopku.